zacznij odchudzać już dziś

przez | 3 kwietnia 2020

Każdego dnia wiele osób próbuje schudnąć. Istnieje wiele różnych strategii, ale nie wszystkie są równie skuteczne lub bezpieczne. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak pozbyć się nadwagi.

Kiedy próbujesz schudnąć, znajdź miejsca, w których możesz łatwo golić kalorie bez zauważenia. Na przykład zostaw ostatni kęs kanapki na lunchu lub kilka ostatnich kęsów obiadu na talerzu. Dodaj więcej lodu do swojego napoju, zanim wlejesz go do szklanki. Wszystkie te metody będą się sumować w ciągu dnia.

Świetnym sposobem na odchudzanie jest podniesienie telefonu i zadzwonienie do przyjaciela za każdym razem, gdy czujesz się głodny. Jeśli zadzwonisz do przyjaciela, ilekroć poczujesz się głodny, rozproszysz się i nagle stracisz ochotę, aby coś zjeść. Twoi przyjaciele nie będą mieli nic przeciwko, wiedząc, że ci pomagają.

Wskazówka, która może pomóc ci schudnąć, to jeść tuż przed zrobieniem zakupów spożywczych. Klasycznym błędem, jaki popełniają ludzie, jest to, że robią zakupy, gdy są głodni. Stają się nadgorliwi i otrzymują więcej jedzenia niż zwykle.

Świetnym sposobem na utratę wagi jest dzielenie się posiłkiem z kimkolwiek, gdy jesz poza domem. Dzieląc posiłek, ty i ta osoba będziecie spożywać mniej kalorii niż zwykle. Dzielenie się posiłkiem pozostawi ci również trochę pieniędzy w kieszeni.

Jeśli znajdziesz się na płaskowyżu w celach odchudzania lub fitnessu, spróbuj od czasu do czasu mieszać rutynę ćwiczeń. Pracuj z różnymi mięśniami i obszarami ciała, a być może będziesz w stanie spalić więcej tłuszczu, na który poprzednia rutyna nie była ukierunkowana.

Jeśli próbujesz schudnąć, oto sposób na płynne dopasowanie ćwiczeń do codziennej rutyny. Upewnij się tylko, że podczas każdego 30-minutowego okresu wstajesz i spacerujesz przez 2 minuty. Bez względu na to, jak bardzo jesteś zajęty, zawsze możesz poświęcić tylko dwie minuty. W razie potrzeby ustaw minutnik, a następnie wstawaj i ruszaj się co pół godziny.

Użyj krokomierza, aby schudnąć. Gdy nosisz krokomierz, będzie on mierzył każdy krok w ciągu dnia. Zalecana liczba kroków to 10 000 lub więcej. Jeśli nie robisz co najmniej 10 000 dziennie, nie poruszasz się wystarczająco. Użyj go jako gry krok po kroku, jeśli osiągniesz swój cel, zwiększ go.

Aby w naturalny sposób przyspieszyć metabolizm i pomóc w zrzuceniu wagi, należy rano pić kawę lub herbatę. Większość leków przyspieszających metabolizm, które można kupić w sklepie, to przede wszystkim kofeina, więc picie herbaty lub kawy daje nie tylko takie same efekty wzmacniające, ale także pozwala zaoszczędzić pieniądze.

Splendge raz w tygodniu. Zgadza się, zamów pizzę i jedz te lody przynajmniej raz w tygodniu. Dlaczego? Z dwóch powodów: po pierwsze, metabolizm twojego organizmu przyspieszy, gdy zorientuje się, że będą wahania w jedzeniu; a po drugie, odkryjesz, że nie smakuje ci tak dobrze, jak kiedyś, i nie możesz jeść tyle, co kiedyś. Zobaczysz, jak daleko zaszedłeś.

Oglądaj ukryte kalorie w napojach. Wszystkie płyny inne niż woda mają w sobie kalorie. Kalorie, które otrzymujesz z Kool-Aid i popu, sumują się w ciągu dnia. Pamiętaj, aby policzyć kalorie, które pijesz, aby być na bieżąco z liczeniem kalorii.

Kup krokomierz, aby śledzić swoje kroki. To może być świetna inwestycja, jeśli poważnie myślisz o odchudzaniu. Krokomierz śledzi liczbę wykonanych kroków. Krokomierze nie są strasznie drogie i można je łatwo znaleźć w sklepach lub w Internecie. Upewnij się, że wykonujesz co najmniej 10 000 kroków dziennie.

Uważaj na to, co pijesz. Unikaj napojów zawierających alkohol lub cukier, zastępując je wodą, mlekiem o niskiej zawartości tłuszczu lub herbatą. Napoje słodkie są pełne pustych kalorii, które nie dodają wartości odżywczej do diety. Picie jednego słodkiego napoju dziennie może powodować niepotrzebne przybieranie na wadze i zwiększać ryzyko wystąpienia nadciśnienia.

Poczytaj o Najlepsze Tabletki na Odchudzanie

Zaspokój swój słodki ząb. Czasami dobrze jest nagradzać się za przestrzeganie diety. Ciemna czekolada jest idealna, ponieważ jest pełna przeciwutleniaczy, które zwiększają zdrowie serca i obniżają wysokie ciśnienie krwi. Zawiera również dużo błonnika, który pomaga zablokować wchłanianie tłuszczu i daje uczucie sytości. Chociaż nie powinieneś przesadzać, odrobina ciemnej czekolady od czasu do czasu jest poczęstunkiem bez poczucia winy.

Kiedy próbujesz schudnąć, unikaj bezmyślnego jedzenia. Zwolnij i zwróć uwagę na to, co robisz, gdy masz coś do jedzenia. Nie siedź przed telewizorem, jedząc bezpośrednio z opakowania i ledwo próbując tego, co jesz. Zużyjesz znacznie mniej jedzenia, jeśli będziesz uważnie o tym myśleć.

Chodzenie może być świetnym ćwiczeniem, gdy próbujesz schudnąć. Jeśli ciągle będziesz chodzić tą samą trasą i przez ten sam okres czasu, Twoja rutyna może stać się zbyt łatwa, aby przynieść jakiekolwiek korzyści. Jeśli okaże się, że Twoja rutyna stała się zbyt łatwa, zmień trasę, dodając wzgórza lub czas spędzony na marszu.